Customer Contact Medewerker

Word jij blij als je klanten goed kunt helpen? Ben je daarnaast kwaliteitsbewust en oplossingsgericht? Dan hebben wij de baan voor jou!

Dit zijn wij

Bij ToPay doen wij iets unieks voor onze klanten, we zijn namelijk méér dan een boekhouder. Wij zijn een platform dat alle belastingzaken voor onze klanten regelt. Wij zijn niet het stoffige boekhoudkantoor bij jou op de hoek, wij bieden vele extra’s voor onze klanten. We zijn het snelst groeiende kantoor voor zzp’ers en zijn de énige die dit unieke concept nationaal en internationaal uitrollen.

Dit vind je leuk om te doen

Als Customer Contact medewerker behandel jij vragen van klanten die binnen komen per telefoon, e-mail en chat. Jij bent de klant zo goed mogelijk van dienst en zorgt voor de juiste administratieve verwerking n.a.v. het klantcontact. Waar houd je je zoal mee bezig?

  • Eerstelijns support bieden om vragen te beantwoorden of een probleem op te lossen;
  • Tweedelijns support verlenen en zelf uitzoeken, indien een probleem niet direct oplosbaar is;
  • Registreren van het klantcontact en indien nodig acties uitzetten;
  • Voortgangsbewaking van de lopende zaken;
  • Demo’s geven aan (nieuwe) klanten;
  • Meedenken over het optimaliseren en innoveren van het customer contact systeem;
  • Het ondersteunen van de senior boekhouder met de financiële administratie.

Dit vragen wij van jou

  • Je hebt minimaal een MBO diploma niveau 3/4 afgerond;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring waarbij intensief klantcontact centraal stond;
  • Een opleiding in de richting van financiële administratie is een pre;
  • Je bent communicatief vaardig, oplossingsgericht en brengt een portie positieve energie mee;
  • Je denkt graag mee en steekt je ideeën niet onder stoelen of banken;
  • Je hebt kennis van administratieve bedrijfsprocessen en affiniteit met software en computertechniek;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en beheerst de Nederlandse spelling en grammatica;
  • Ook in het Engels kun je je redden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Dit bieden we jou

  • Salaris 😉;  
  • Reiskostenvergoeding;
  • Toffe werklocatie met veel dynamiek;
  • Een leuke, informele werkplek;
  • Een hecht en collegiaal team;
  • Veel vrijheid;
  • Kroketten en bier/wijn op vrijdag.

Je bent welkom! 

Bij belangstelling mag je altijd bellen. Je kunt contact opnemen met Naomi Lammers, Office Manager, via 085-8000888. Wil jij een mooie toevoeging zijn en meegroeien met ToPay? Stuur dan je motivatie en CV naar naomi@topay.nl. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.