Hoe werkt het?

Gebruik maken van ToPay is heel eenvoudig. Je volgt gewoon de stappen op deze pagina!

stap 1

Maak een ToPay account aan

Op onze website vul je eenvoudig en snel je bedrijfsgegevens in. We begeleiden je hierbij aan de hand van een aantal vragen. Op basis daarvan stellen wij je overeenkomst op. Die onderteken je online. Na een laatste check door ons kun je meteen beginnen!

stap 2

Personaliseer je account

Je personaliseert je account met je eigen logo, zodat jouw facturen er nog professioneler uitzien. Vervolgens maak je je eigen klantenbestand aan. De namen van de bedrijven en organisaties waar je voor werkt, kies je eenvoudig uit een lijst op onze website. Ons systeem vult dan de rest van de gegevens automatisch in.

stap 3

Verstuur en betaal facturen

  1. Je vult je gemaakte uren, tarief en kosten in in ons facturatieformat
  2. ToPay verstuurt op basis hiervan je facturen
  3. Upload de bonnen en je gemaakte kosten
  4. ToPay doet met jouw goedkeuring betalingen aan je leveranciers
  5. ToPay ontvangt de betalingen van je opdrachtgevers op een derdengeldrekening

stap 4

Belastingaangifte

ToPay doet al jouw belastingaangiftes en we reserveren het bedrag dat je aan de belastingdienst moet afdragen.

stap 5

Uitbetaling en inzicht in je cijfers

ToPay betaalt je wekelijks uit en je krijgt een overzicht van je bedrijfsresultaat en wat je verdiend hebt.

stap 6

Maak en verstuur offertes

In het offerte gedeelte van ToPay kun je offertes aanmaken en versturen. Als de offerte is geaccepteerd door de klant kun je de offerte ook kopiëren als factuur en versturen.