Klantenservice Medewerker

Groningen
€2.100 – €2.300
28 – 40 uur
Minimaal MBO 3/4

Vacature introductie

Word jij blij als je klanten goed kunt helpen? Ben jij degene die onze klanten telefonisch te woord kan staan? Ben jij daarnaast kwaliteitsbewust en oplossingsgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees de vacature snel verder om te kijken wat het precies inhoudt.

Dit bieden we jou

Een salaris tussen €2.100 en €2.300 o.b.v. fulltime

Een jaarcontract waarna een vaste aanstelling

Reiskostenvergoeding

Pensioen

25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)

Een toffe, informele werklocatie met veel dynamiek

Altijd vrij op je verjaardag? Bij ons krijg je je verjaardag als éxtra vrije dag

(Vegetarische) kroketten, spelletjes en bier/wijn op vrijdag

Collegiaal team in een platte organisatie; zo kun je gewoon een biertje drinken met je werkgever tijdens de vrijmibo

Én jaarlijks doen we ook jouw aangiftes (én die van je partner)

Dit ben jij

Als klantenservice medewerker bij jij verantwoordelijk voor het (telefonisch) beantwoorden van vragen van onze klanten. Hiervoor is het belangrijk dat je behulpzaam bent en goed kunt communiceren. Je denkt oplossingsgericht en brengt een portie positieve energie met je mee. Je weet de juiste vragen te stellen aan de klant en biedt een luisterend oor. Daarnaast ben je ambitieus en staat open voor feedback.

  • Je hebt minimaal een mbo-diploma niveau 3/4 afgerond;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring waarbij intensief klantcontact centraal stond;
  • Je hebt al enige ervaring met leidinggeven;
  • Je denkt graag mee en steekt je ideeën niet onder stoelen of banken;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en beheerst de Nederlandse spelling en grammatica;
  • Ook in het Engels kun je je redden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent beschikbaar voor 28 – 40 uur per week.

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker behandel jij vragen van klanten die binnenkomen per telefoon, e-mail en chat. Jij bent de klant zo goed mogelijk van dienst en zorgt voor de juiste administratieve verwerking n.a.v. het klantcontact. Waar houd je je zoal mee bezig?

  • Eerstelijns support om vragen te beantwoorden of een probleem op te lossen;
  • Tweedelijns support indien een probleem niet direct oplosbaar is;
  • Het registreren van klantcontact en indien nodig acties uitzetten;
  • Voortgangsbewaking van de lopende zaken;
  • Demo’s geven aan (nieuwe) klanten;
  • Op termijn nieuwe collega’s inwerken;
  • Meedenken over het optimaliseren en innoveren van het customer contact systeem.

Dit zijn wij

Je komt te werken in een team met hardwerkende collega’s. Er heerst een informele werksfeer, maar professionaliteit en gedrevenheid staat hier centraal. Geen strakke hiërarchische organisatiecultuur, maar een organisatie waar wij op een toegankelijke manier met elkaar omgaan. Wij vinden het heel belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn en zijn mening durft te geven. Ons team werkt elke dag hard om ToPay nog beter te maken voor onze klanten, maar er is zeker ook ruimte voor gezelligheid. Vrijdag is onze vaste kroketten- en spelletjesdag. Dan lunchen we met een broodje (vegetarische) kroket en sluiten de werkweek gezamenlijk af onder het genot van een drankje en spelletje.

Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden en zie je jezelf werken bij ToPay? Bij belangstelling mag je altijd bellen. Je kunt contact opnemen met Naomi Lammers, Office Manager, via 085-8000888.  Wil jij een mooie toevoeging zijn en meegroeien met ToPay? Stuur dan je motivatie en CV naar naomi@topay.nl en wie weet word jij binnenkort onze nieuwe collega!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.