Hoe registreer ik mij bij ToPay?

Registreren bij ToPay is heel gemakkelijk. Tijdens het registreren word je stap voor stap door het registratieproces heen geholpen.

  • Stap 1: Vul je bedrijfsgegevens en gegevens voor aangiften in
  • Stap 2: Identificeer je via je bank zodat wij je aangiftes kunnen doen
  • Stap 3: Valideer je rekening voor de uitbetalingen

Hierna ben je klaar en doen wij het verdere werk voor je!

Alvast willen kijken hoe het registratieproces er precies uitziet? Dat kan! Hieronder is uitgelegd hoe het registratieproces eruit ziet.

Stap 1

Vul je bedrijfsgegevens en gegevens voor aangifte in

Zoek je bedrijfsgegevens via de KvK zoekbalk. Als je ingeschreven staat bij de KvK worden je gegevens automatisch ingevuld. Wanneer je nog niet staat ingeschreven bij KvK kun je je bedrijfsgegevens ook handmatig invullen. Ook vul je je btw-identificatienummer en omzetbelastingnummer in. Wil je meer informatie over het btw-identificatienummer, omzetbelastingnummer of btw-plichtigheid? Kijk dan in de chat bij de veel gestelde vragen onder belastingnummers.

Stap 2

Identificeer je via je bank zodat wij je aangiftes kunnen doen

Via je bank kun je jezelf bij ToPay identificeren. Hiervoor gebruik je jouw privérekening. Staat je bank er niet tussen? Geen probleem! Je kunt jezelf ook identificeren met een kopie van je ID-bewijs. Voer handmatig je voor- en achternaam in en upload een kopie van je ID.

Stap 3

Rekening voor uitbetalen valideren

Je mag zelf weten op welke rekening je uitbetaald wilt krijgen. Dit mag een zakelijke bank zijn. Staat je bank er niet bij? Geen probleem! Je kunt ook een kopie van je IBAN van je bankpas doorgeven. Voer handmatig je naam kaarthouder, het IBAN-nummer en de BIC code in en upload een kopie van je bankpas.

Hierna ben je klaar en doen wij het verdere werk voor je. Je hoeft alleen nog te wachten totdat een medewerker je account valideert.

Hierna kun je facturen aanmaken en gebruik maken van je ToPay account!