Veel gestelde vragen

Dienstverlening ToPay

Als je vragen hebt over onze dienstverlening kun je dat hier vinden. ToPay helpt je niet alleen met je boekhouding. Klik hier om de rest van onze dienstverlening te zien.

Ik wil mij uitschrijven bij ToPay. Hoe moet ik dat doen?

Jammer dat je onze diensten wil opzeggen. Graag horen we waarom je wil stoppen met ToPay, laat je feedback achter via de whatsapp. Om de dienst stop te zetten ontvang je van ons vervolgens een formulier die je moet ondertekenen. Let op: na het invullen stopt onze dienstverlening per direct, er bestaan dan geen verplichtingen meer van onze kant, je ontvangt dan binnen zes weken je reserveringen van ons.

Mag ik buiten ToPay om zelf factureren?

Nee dat mag niet, als je zelf factureert dan hebben we geen overzicht over het totaal. Hierdoor zullen we onjuiste aangiften omzetbelasting en inkomstenbelasting doen.

Mag ik ook zelf mijn aangiften verzorgen?

Ja dat mag, je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de juistheid daarvan. Geef het via de mail aan ons door dat je zelf de aangiften wil doen, dan zullen wij je reserveringen ook gelijk uitbetalen.

Wanneer betalen jullie uit?

Nadat je opdrachtgever betaald heeft en dan iedere woensdag. Stel je opdrachtgever betaalt op woensdag, dan betalen we jou de volgende woensdag.

Wat kost het als jullie mijn aangifte inkomstenbelasting verzorgen?

Deze zit bij je abonnement in. Er zijn dus geen extra kosten. Alleen als je bijzonderheden hebt, zoals buitenlandse aangifte, partner ondernemer, dan moeten we andere afspraken maken.